Monday, August 15, 2011

As the summer goes by


Täiesti hull, kui kiiresti nädalad jooksevad, alles suvi hakkas juba hakkab lõppema nah. Mis kõige sittem on see, et instead of teha midagi produktivset endale/endaga ma ikka lõpetan kuskil mälus/purjus ja midagi uut ei juhtu.
Minu mõtetu nädal hakkas kolmapäevast jah just kolmapäevast, mil ma avastasin, et mu päev on jõudnud täpselt sellise punktini, mil enam mõtetumat ei saa lihtsalt enam olla. Nimelt tavaline ärkamine 4 paiku, kerge kohvi (või kaks või kolm), tõsine nolife kuskil õhtuni siis kutsuti mind välja ja lõpetasin kuskil joobes olekuga ja vaatamas järjekordset Muuga kaklust, mõtetu. Neljapäev möödus veidi paremini. Ärkain fucking kell 7 hommikul, olin ikka veel purjus ja piirituse hais toas ajas südame nii pahaks, et ma põhimõtteliselt jäin kohe magama. Hiljem ärkasin migni kella 4 paiku jälle, väike kohv ajas pohmaka kohe minema, mis oli väga vapustav, kuna min pohmakad kestavad tavaliselt terve päeva. Chillaxisin veidi kodus siis helistas Vovan ja lendaisn tema poole, kus tegime veidi peli, õlli ja tal oli rämedalt junkfoodi, mis ma hävitasin helikiirusega. Õhtul läksime välja jõime veidi õlli, mitte purjus kahjuks ja lõpetaisn päev ilusti kodus olemisega. Reede, haha, see tore reede. Reedel sain Krissuga kokku, võtsime viina ja siis ma nägin esimest korda elus, kui Krissu võttis veidi üle. Suht amazing, kuna ma tean teda juba almost 2 aastat ja see oli esimene kord. Peale lõbusat päeva aitas siis teda trammini lootes, et ta jõuab ilusti koju, mida ta ka jõudis ja reedene päev lõppes jälle kodus olemisega, since rahvas oli ära ennem mind. Total blastout oli nädalavahetusel. Laupäeval otsustasime patsaanidega ronida Maardu baari (hui mäletan mis nimi või kas see oli üldse baar) juua end putsi ja teha survival-it Maardu tänvavatel kella 3-st kella 10-ni hommikul, mis aga rängalt ebaõnnestus kuna meid visati sealt kohast välja (baar vms), sest Kolja huias täiega kõigiga. Esimest korda mind visati NIIMODI välja, hahaha. Mis kõige huvitavat siin meie lugu ei lõppe, kuna kutsuti mendid meile, mida me muidugi ei teadnud ja Koljan lõpetas päev/öö ilusti kaineris. Ülejäänud kõik kadusid (kuna me jooksime või roomasime mentide eest ära ja palun ärge küsige miks, sest tol hetkel töötas adekvaatselt mul ainult mitte midagi) niiet ma jäin üksi mingi ääsel Maardus kuskil hui tean kus õnneks ma funktsioneerisin piisavalt, et helistada sõbrannale. Lõpuks siis kui ta kohale jõudis olin ma suht unine pingi peal. Mina siis lõpetaisn päeva/öö Katja pool putsis olekuga. Hiljem sain teada, et ülejäänud kõndisd jalgi Muugale, mille üle ma naeran siiamaani. Pühapäevane päev oli fucking SITT, pohmakas tappis, alguses ei mõistnud sittagi kus ma olen. Veetsin sisi terve päeva Katja pool niisama groovisime ja õhtul jõin tema pool putsi end, tegime väikse peo. Pühapäev lõppes kõige paremini võrreldes ülejäänud nädalaga. Kokkuvõttes nädal on minimaalselt korda läinud ja peaks üritama siiski mitte degradeeruda.

No comments:

Post a Comment