Tuesday, August 9, 2011

Troubles will come and they will pass


Pole ammu kirjutanud, peaks midagi tuusa siia kraapima.
Järjekordne suvenädal möödas mälus peaga. Esmaspäeva kuni neljapäev, iga päev jõin putsi end Muugal, niiet seal pole mul midagi huvitavat teile rääkida. Reede tuli Elbe, tuli mingi x ajal, niiet mu päevane pohmell hakkas tööle nagu niks-naks. Õhtuni oli suht pizdec olla, täiega sitt ja poolunes. Siis mingi läks paremaks, foodisime ja midagi teind as usual. Laupäeval saatsin ta bussile ja siis lendasin family reunion’le, kus lõpuks said mu sugulsed väljendada oma vaatepilti sellele, et ma kukkusin matemaatika riigieksami läbi. Mulle täiega meeldis see awkwardness situatsioonid, kus iga jutt, mille ma alustasin lõppes alati sellega, et mina kukkusin läbi matemaatika riigieksami vahet pole, millise teemaga ma juttu alustanud olin. Pühapäev oli täiesti x päev, õlud ja nolife ja vahepeal Vovan mingi õues huiaarisime. Esmaspäev oli tore päev, pidin kooli jamadega jamama siis Kristiina jäi veits hiljaks vms ja otsustasin, et majandan teisipäeval niiet oli lihtsalt õlulitter ja hiljem Muugal jõin ennast jälle niivittu, kuna ei tahtnud eriti vanematega selle eksamihujnjaast ja kooli värkidest rääkida, mõtleisn, et on targem ennast käpuli juua ja lasta tassida end koju, mis ka juhtus. Täna hommikul siis ärkaisn mingi FUCKING kell 9. Jõin kohvi mingi maohappes kõrvetasid veel sees ja oli väga puts olla pohmakast. Niisiis sellises olekus ma ronisin linna Polüsse pabereid välja võtma, kus sain teada, et ma pean raamatud migni ära viima. Peale suurt pettumust sian Kristiinaga kokku, ostsin tervet ÜHE ÕLU, mille ma kohe ei joonud ära. Liikusime siis Täiskasvanute gümna juurde, groove’me paar vastust seal vastuvõtu huioobas ja läksime snelli, kus mõnusalt lahendasime TERVE ÜHE õlu ära. Peale kergendavat õlu, liikusin koju ja passin siiamaani kodus, since ikka veel paha olla, seest kõrvetab ja elu on tore aga teades, et paljudel läheb veel sitemini, kui mul (NOWAY) hoiab mu tuju piisavalt positiivsena, et jõuda järgmine viin alla kulistada!

No comments:

Post a Comment