Monday, August 1, 2011

Let them never end


Järjekordne nädal on möödas ja peaks ütlema kuigi ma ei käinud Folgil oli minu nädalavahetus tuhat korda parem, kui mul oleks seal olnud, let’s review.
Esmaspäeval jõin Krissuga õlle mingi huiasin temaga veidi, nalja sai või siis ka mitte. Teisipäeva ma ei mäleta, mitte et ma nii mälus oleks olnud aga ju siis vist midagi huvitavat ei toimunud, et mu aju oleks salvestanud selle informatsiooni, arvatavasti tavaline joomine. Kolmapäeval jõin Krissuga viina, pole ammu ise klappinud seda + ta pidevalt vingus Waltsi kallal. Igatahes kolmapäev oli vägagi kordaläinud päev. Neljapäeval tuli Vovan tagasi jop tvaju mat, kui putsi ma siis jõin temaga siin samas poe ees veeresime ringi niiet nüüd ma võin uhkelt öelda, et ma olen kogenud parmu elu. Me magasime seal peatuses mingi kergelt poole ööni/hommikuni, kuni lampi ärkasin ja avastasin end magamas bussipeatuses. Võtsin jõud kokku vaevu äratasin Vovanni ülesse ja jõudu polnud, et üldse seistagi niet Vovan kutsus tuttavad kohale niiet lõpetasime seal. Reede hommik algas väga halvasti minujaoks. Kõik mu liigesed/kondid olid lihtsalt tükkideks bussipeatuse sleepover’i pärast. Kohe peale seda, kui ma hakkasin ümbrust tajuma helistas mulle Marina ja ütles, et ta istus juba bussipeale ja liigub siiapoole, mis tekitas minus paanikat ja selle jaoks oli mul kaks põhjust. Esiteks koju jõudmine oleks võtnud mul vähemalt 4 tundi aega (muidu see mingi suht väike tee) ja teiseks mu nägu oli nagu õhupall, mu silmad olid pilud ja punased ja ma haisesin nii jõledalt, et silmad hakkasid kipitama. Niisiis helistaisn talle palusin, et kui ta jõuab siia liiguks tasapisi sinnapoole ja siis ma saavutsin uue pesus käimise rekordi 8minutit, kui pro on see (muidugi ma pesin end istukil, kuna püsti seismine pole lihtsalt minu asi, kui mul on pohmakas). Peale kergendavat pesu, kus ma oleks black out’nud panin riidesse (alles nüüd ma mõistan, et see pesemine oli mõtetu, kuna riided haisesid ja ma olin täpselt samas kohas, kus ma alustasin) ja hakkasin liikuma sinna. Kokku saades sain 100500x100500 komplimenti, kui hea parfüüm mul on ja kui kena ma näen välja. Jõudes koju tegin enda elu kõige pikema pesu tripi ever, jõudsin veits magada seal ka ja täpselt toolest hetkest saati, kui ma dušsist välja tulin hakkas üks kõige parimatest nädalalõppudest üleüldse (detailiseeirma ei hakka, teen kiire brief’i). Nädalavahtuse päeva ajal olime kodus, tegine rämedalt foodi, vaatasime filme/sarju, tuletasime vanu aegu meelde, msi tekitaks hullu nostalgia tripi. Ja nädalavahetuse ööde ajal olime putsis Vovani juures. Kahju, et see nädalavahetus lõppes aga asi ongi selles, et kõik hea lõppeb kõige kiiremini.

No comments:

Post a Comment