Monday, July 25, 2011

Ooh we're half way there, ooh livin' on a prayer

Järjekorde nädal on möödas, suvi otsa saamas päris masendavaks muutub asi. Nagu alati ma ei mäleta esmaspäeva ja teisipäeva või noh, ma ei mäleta kus ma jõin, kellega jõin ja mida ma tegin. Tavaliselt kui tekivad sellised küsimused tähendab see ainutl seda, et ma jõin Muugal/Maardus. Kolmapäeval jõin Krissuga veits õlpsi, tavaline. Neljapäeval jõin rämedalt perse end ja siis sain lõuga. Juba teist korda saan siinkandis lõuga mitte millegi eest, see on nii ebanormaalne tegelt. Silmamuna veresooned mingi läksid katki, niiet päris tore silm oli paar päev aga nüüd suhteliselt läinud juba. Reedel pidin Krissuga viina võtma aga since mul oli kena pohmakas ja silm valutab rämedalt võtsime õlpsi. Nägime Kauri siis pakus suitsetada, võtsin paar mahvi tõmbas veits kinni ikka. Laupäeval helistas Katja ja ma olin jälle mingi naiste peol. Seal peol mingi tundmatu naine hakkas rämedalt sebima mind, mingi pool õhtust moosis ja moosis ja siis ma andsin korvi. Sitaks hea on tunda vahetevahel, et sul on ikka lööki veel. Pühapäeval helistas Marina, saime kokku ming niisama rääkisime driftisime (ma jõin õlli ofc), pole teda migni aastaid näinud. Hiljem Artjommiga kütsime viina peale ja siis tulin koju suht joobes ja hakkasin Glee’d vaatam. Vaatasin seda mingi kell 7-ni hommikul, türa kuidas see insomnia ajab närvi mind. Täna sain Krissuga kokku võtsime õlli rääkisime juttu, huiasime vahepeal. Muugale jõudes nagu tavaliseltki Mazda seisis poe ees, kuigi see oli juba nagu 1h kinni olnud, muss käis viin voolas. Võtsin veidi viina nendega, kuulasin viimaseid kuulujuttes, mis Maardus liikusid ehk oli väga igav ja tulin koju.

No comments:

Post a Comment