Saturday, July 9, 2011

Jobannõi kampot

Täitsa pekkis, see oli vist kõige hullem nädal mu elus. Esmaspäeval ja teisipäevad oli sellised keskmised, küttsin jooki Artjomiga. Need külatüübid said ta kätte ja andisd lõuga mitte millegi eest. Suht jube oli vaadata, milline ta silm välja nägi, täiesti must ja lahti ei käinud. Kolmapäeval jõin õlli Kristiinaga, suht fun oli, kuna tal oli kerge pohmakas ja väljamagamatus. Jõi ta siis vaevu oma 3 õlli ära ja oli tore. Saatsin ta trammile ja äärepealt nagu peaaegu alati oleks rongist maha jäänud aga joppas. Hiljem siis lendasin Muugale ja arva ära, keda esimesena viinapudel käes peatuse juures nägin. Muidugi Artjom ja paar venda, keda ma ei tea. Noh läksin ültesin tere, pakuti viina ja kuidagi isegi väga palju. Jõudes koju olin ma kohe pikali voodis. Neljapäeva hommikul oli elu täiesti tore, räme pohmakas ja värki. Lendaisn linna sain Vika ja Aljonaga kokku, et hiljem kuskil viina juua. Ennem viina tiiru saime veel Krissi ja ta naisega kokku, kes pakkusid kohe pohamaka raviks mingi rummi vms. Lõpuks, kui me juba regallis läbi käind olime ja ilusti istusime tuvis ja jõime viina hakkas paremaks minema, siis nägin Ossut ja Kristiinat. Krissu tuli meiega viina küttma siis mingi Kriss pani segast vahepeal. Viina keskel tuli Andrew koos oma naise ja veel 3 viinaga ja peale seda ma ei mäleta mitte sittagi. (NB! Järgnev tekst pole 100%-se täpsusega, kuna enamus sellest ma ei mäleta, pool sellest on spekulatsioon ja pool sellest on teiste jutt).
Tuvi jõudsin jälle Artiga möliseda ja tahtisn peksa anda, olin lollakas nagu alati. Rahustades mind tuli mingi mõõgavend, kes vehkis oma mõõgaga seal ringi ning see väidetavalt ajas mind närvi ja ma ei uskunud, et see on päris mõõk ja tõmbasin ilusti käega kinni ja tõukasin eemale selle mõõga vms. Nüüd ma kahetsen seda. Siis vahepeal kadusime kuskile Estonia teatri taha pinkidele, sest et Andrew naine jõi täiega üle ennast ja kanseldasime teda seal. Vahepeal isegi käisime kuskil putkas andrew tegi burksi välja selle eest, et umbes ma aitasin ta naist vms. Mis kõige arusaamatum on see, et me sõitsime öösel taksoga Mustamäele, nahui keeig raiskas takos peale raha, miks me ei võinud minna viimase bussiga ja osta viina selle eest aga noh, ma ei mäleta. Taksos väidetavalt tantsisin ja laulsin koos Vikaga tagaistmel, mis näib täiesti võimatu olla aga noh, I do not question. Selle koha pealt hakkab mälu tagasi tulema ja nüüd mäletan, kuidas me Krissi pool olime kõik omadega käbi, Kriss lasi vahepeal ketti ja me ilusti jõime edasi kuni rahvas hakkas tasapisi ära vajuma. Vahepeal suitsetades rippusin akna peal migni 4-dal korrusel ja sõin mingi pohmakasalatit, mis muidu oli sitaks hea. Kui kõik juba ära vajusid küttsime Krissiga kuskile Statoli-i kell 4 hommikul ostis suitsu ja kõndisime tagasi. Kui tagasi jõudsime Kriss tõmbas nokki ära ja nagu alati olin mina see, kellele ruumi voodis ei jätkunud, magasin aknalaua peal. Mingi paari tunni pärast tegin silmad lahti ja nägin vabat ruumi voodis, lendaisn kohe pikali ja alles hommikul sain teada, et Vika läks vanni magama. Vahepeal ärkasin ja saatsime Krissiga ta naise ära ja ta ostis meile õlle , sitaks hea oli kütta külma õlle, kui ise oled veel suht täis ja õues on migni 30 kraadi sooja. Tulime tagasi jälle tõmbasin nokki ära siis tuli Andrew äratas ülesse, läksime klappisime viimastest sentidest õlle, Andrew ostsim oma naisele süüa, kellel oli üli pohmakas. Peale mingi tunni ringi huiamist lõpuks jõudsime linna, saime Aljonaga kokku ja jõime mingit Kissi, suht lamp. Pärast saatsin Vika, Aljona, Kriss ja Andrew bussile ja ise läksin ka koju, kuna kell oli palju suht ja ma olin jälle vintis. Koju jõudes nägin jälle Artjomi koos nende x vendadega , pakkusid juua veidi jõin nendega ja mitte veidi ning lõpuks jõudsin koju ja jäin kohe magama, kuna ma olin ikka sitaks täis. Täna ärgates kell 3 leidsin ma end probleemide keskel, ülimalt pohmane ja kuri nii paljude inimeste peale ning näib, et mul pole niipalju sõpru, kui ma ise pidavat lootma.

No comments:

Post a Comment