Monday, July 18, 2011

The Song Remains The Same

Järjekordselt perses nädal on möödas. Teades mind tekib ainult üks küsimus, kui palju ma sellest reaalselt mäletan ning vastus on ilmselge, mitte nii palju kui tahaks.
Esmaspäev kuni kolmapäev ei meenu mulle üldse mitte midagi, kuid üht mäletan, et jõin esmaspäeval Krissuga siis mingi hull patsaan-narkomaan-hujebaan süstis ja siis sama päev õhtul küttsin Muugal jooki ja edasi ei mäleta, arvatavsti ülejäänud päevad olid niisama õllelitrid/viinatiirud. Neljapäeval pidin Elisega kokku saama Regalli ees, vitt lasi üle alguses hiljem sain Hirves kokku. Sain Raunoga tuttavaks, väga chill vana. Mingi 2 korda bake-sin ja sain sitaks õlli, siis tuli Elbe linna tõmbles oma sõbrannaga ringi ja igast veel. Reede hommik oli pohmellirohke, imelik. Hiljem tol päeval sain Iljuhaga kokku mingi driftisime tuvvi. Seal oli mingi gäng kohal. Nägin laivis Madise ära, rääkis nii mõnda juttu, kuni ma kellegi viina veidi jõin. Üleüldse läksin linna ainult, et Kaur pidi kell 6 töö lõpetama ja jooma hakkama minuga aga no kuhu sa sellega vend ilmus alles Aabu juurde mingi õhtul, kui otsustasin Muugale hoopis jooma minna. Igatahes väga fucked up päev oli. Muugal midagi erilist polnud nagu alatigi. Laupäev, hahah see lõbus laupäev. Ärgates hommikul oli kerge kuivar ja mõtlesin, et tuleb ilus koduperemehe combo päev – laon palke, niidan muru, aitan ehitada mingi katuse hujnjaad aga siis vana sõbranna Katja kutsus Maardusse jooma. Minnes sinna ei olnud ma kursis sellega, et see on mingi naiste sleepover party ja, et ma olen üks kolmest meessoost isikust üldse, kes sinna lähevad. Avastades end 2 tundmatu tüübi ja 7 tundmatu naise seast ei imestunud eriti kuigi vahepeal oli awkward. Kõik oli imelik kuni esimesed viinad hakkasid littima ja siis läks kõik käest ära. Poleks kunagi uskunud, et ma julgeks purupurjus peaga mööda Maardut kõndida eriti veel naistega ja paljuid asju lihtsalt ei mäleta aga oli tore. Pühapäev möödus mul samuti ainult väikse muudatusega, et ma olin täiesti wasted, meiega liitus 2 tüüpi veel oma naistega, ma mäletan põhimõtteliselt enamvähem kõike ja ma kettisin sõbranna suppi, õnneks seda polnud palju alles jäänud. Kell on 2:59 ja alles nüüd jõudsin koju sealt ja ainult sellepärast, et Kristiina pidi mingi Tartust tagasi tulema ja mingi siia driftima. Anyways sellist kvaliteetset nädalavahetust peab kohe kindlalt kordama!
Üldjuhul ma mõtlen, et peaks joomise maha jätma, arvuti nädalaks ajaks kinni panema ja reaalselt midagi tegema aga watch me destroy my liver and end up on streets.

2 comments:

  1. ma hui läksin Tartu ju & sul oli telefon väljas ja netis sa käinud, ma mõtlesin et miskit juhtus...tra noh

    ReplyDelete
  2. No ma polnud koduski ja telf jäi koju. Juhtub.

    ReplyDelete