Monday, July 4, 2011

Nahui sul habeme asemel juuksed?

Mul oli vist kõige lambisem nv üleüldse. Laupäev hakkas ilusti varase ärkamisega ja muru niitmisega. Lootsin, et saan niidetud ennem, kui päike hakkab rämedalt kütma, I was wrong. Peale niitmist väike dušš ja siis läksin sugulase sünnipäevale. Seal oli isegi normal välja arvatud, et oli rämedalt palav ja ma olin kuidagi unine. Peale sünnipäeva läksin välja lootes, et keegi teeb midagi ikka ja ops mingi Artjom küttsin viina koos mingi x rahvaga. Lendasin platsi võtsime veel viina oline suht putsis ja siis tulid x rahva järgi mingi auto ja Artjom sebis meid mingi kuskile Maardust edais külla. Putsi seal jõime vapsee mingit vedeliku nii kanget, et tõmbas pildi orraks tasku, kui neelasid seda. Nagu venelastel kombeks, möliseti minuga veidi, et nahui mul on juuksed aga pole mingi kruisi habet, et metal vendadel põhiline on habe, nojah naerda sai veits janoh kaua me ikka jõime seda vedeliku, kuni mul viskas mälu tasku ja edasi ma eriti ei tea, rohkem nagu üld-detailides ainult. Hommikul ärgates avastasin ma end treppide peal magamas, kõik valutas ja olin väga pizduhh olla. Igatahes, kui kopperdasin enda kuidagi teisele korusele ära avastasin, et ma ei tea siit kedagi ja Artjom magas pooleldi voodi all. Hiljem vennad andisd mulle best pohmakaravi ever mingi seljanka supi segu koos kurgi vedelikuga, zabejiss tõmbas kohe paremaks ära (või noh paari tunni pärast). Lauataga käis väike mõnus vestlus sellest, mida keegi mäletab ja miks me tegime seda ja toda ja kus me olime vahepeal. Õhtupoole küttsime jälle seda jooki ja nagu tõmbas nii kiiresti kinni see asi, et ise ei usu ka. Mingihetk vajusin ära ja siis Artjom tuli äratams, et umbes tavai tõmbame nahhui mingi probleem on siin , vaatasin kella, kell oli mingi 4:53 hommikul nagu. Ma ei hakkand huiama ja läksime käbe nahui siis jalgsi kõndisime sealt mingi külast Muugale pmst. Teel peal Artjom rääkis, et mingi keegi pidi nuga andma ja mingi pantssnid lendavad kohale ja mingi huijnja nagu alati venelastega. Anyways mingi kella 6-ks alles jõudsime koju, kuigi mõtlesin vahepeal, et oleks võind pohui kuskil võsas magada. Koju tulles, üritasin olla ülivaikselt aga noh fuck that, mingi tass lendas katki, kui üritasin vett juua. Äratasin õe ülesse tüüp migni mölises, lamp. Ja nüüd ma mingi tund aega tagasi ärkasin, veits vintis veel ja täiega sitt olla, tahaks veel seda pohmakaravi.

No comments:

Post a Comment